Gyakorlati e-mail marketing ötletek minden célra
Korlátozza az ügyfeleinek küldött e-mailek számát, hogy ne terhelje őket túlságosan. Ha vállalkozása e-mailben marketingel, ügyeljen arra, hogy az üzenet kiemelkedjen és releváns információkat tartalmazzon. Az emberek akkor maradnak érdeklődőek, ha az Ön e-mailjeit érdemesnek találják az idejükre. Ha követi a cikk tippjeit, elkezdheti olyan e-mail darabok összeállítását, amelyek lekötik az ügyfeleit, és vásárlási hangulatot teremtenek.
Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a weboldalán, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont e-mailben. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem vádolhatják meg spamküldéssel.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen odáig terjedhetnek, hogy maguk az internetszolgáltatók is feketelistára kerülnek.
Legyen kitartó az e-mail marketingüzenetekkel. Egy érdeklődőnek akár húsz e-mailt is küldhet, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.
Tegye közzé hírlevelének egy grafikával és animációval ellátott változatát a weboldalán. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Így az e-mailek elég egyszerűek ahhoz, hogy ne kerüljenek a spam mappába, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassanak el a weboldalára.
Ahhoz, hogy minden egyes e-mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa marketingüzeneteit röviden és tömören. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket szabad tartalmaznia, amelyek teljesen relevánsak az üzenet szempontjából. Egy tömör, de meggyőző e-mailt könnyebben befogadnak az olvasók, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál erőltetni.
Fordítson valódi figyelmet arra, hogy hova helyezzen el linkeket a marketinghírlevelekben. Például ne akarja az olvasókat elküldeni az e-mailjéből, mielőtt még megadná nekik a cselekvésre való felhívást. Azt sem akarja, hogy a kiemelt linkjeit az e-mail végére tegye, ahol esetleg nem veszik észre őket.
Meséljen el egy történetet az e-mail marketingkampányával. Át kell gondolnia, hogyan ragadja meg az olvasók figyelmét. Hogyan lehetne jobban megragadni a figyelmüket, mint ha egy olyan történetet mesélsz el, amely az üzleti résedben elért sikerrel jár. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad arra, hogy új ügyfeleket szerezzen.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatni kell velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el a feliratkozóknak, milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről, és milyen típusú közleményeket fog küldeni nekik. Ha számítanak az Ön által küldött levelek mennyiségére, kisebb valószínűséggel lesznek frusztráltak és iratkoznak le.
Minden üzleti céllal küldött e-mail üzenetet tegyen kissé személyessé. Sokkal jobb választ fog kapni az ügyfeleitől. Az elnök, vezérigazgató vagy a vállalat más prominens személyiségétől küldött üzenetek erős benyomást fognak kelteni az ügyfelekben.
Mint korábban említettük, az e-mail kampányának olyasmiről kell szólnia, ami érdekli az ügyfeleit. Ha az e-mailjei alapvetően csak spamek, akkor az ügyfelei gyorsan le fognak lépni az e-mail listájáról. Vesse be újonnan szerzett ismereteit, hogy értékes tartalmat tudjon nyújtani a levelezőlistán szereplő ügyfeleinek.
szászi bor, posta astoria, nap hold csillagok, anonym, bunnahabhain 12, st donat, bambi üdítő, borzongás, brut, heimann birtokbor
szászi bor, posta astoria, nap hold csillagok, anonym, bunnahabhain 12, st donat, bambi üdítő, borzongás, brut, heimann birtokbor