Útmutató irodaszer és irodabútor cikk marketing eléréséhez
Szóval írt egy cikket. Szenvedélyes és magas színvonalú, és úgy gondolja, hogy ez valakinek valóban hasznos lesz. Nagy! De ez senkinek sem tesz jót, hacsak nem vonzza az olvasókat a cikkei közé. Az itt megadott tanácsok segítséget nyújthatnak a cikk közönségének megtalálásában, így nem megy kárba minden munkája.
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy cikkét keresések találják meg, ne kövesse el azt a hibát, hogy több helyen is közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel linkeli. Ennek oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módját a keresések során az egyetlen oldalra mutató linkek számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen halmozódnak fel ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredményei.
Ismerje a díjakat. A leányvállalatokkal dolgozó vállalatok különböző díjakat számítanak fel, néha attól függően, hogy milyen típusú marketinget szándékoznak velük folytatni. Nézze meg ezeket a díjakat, és ügyeljen arra, hogy figyeljen minden olyan díjra, amely a szerződésben elrejtheti az „indítási” díjakat. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.
Legyen rövid és tömör. A tartalma nem lehet tele dübörgő mondatokkal, különben elveszítheti annak figyelmét, akire a legnagyobb szüksége van - az olvasó! Bár a történetek elmondása nagyszerű módja az olvasó bevonásának és kényelmének megteremtésében, nem szabad elidegeníteni őket azzal, hogy életrajz olvasására kényszeríti őket. Térjen a tárgyra!
Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végzett. Azt akarja tudni, hogy a srác, akinek nagy információja van, nem pedig az a srác, aki hazugságokat és hamis tényeket áraszt. Semmi sem képes gyorsabban megölni a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
Miután megírta a cikkét, fontos, hogy a figyelmét a cikk népszerűsítésére összpontosítsa, különben a nehéz munkát hiába végezte el. Hirdetheti cikkét a Twitteren, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. Mondja el barátainak is,
Ha cikkeket használ kapcsolt termékeinek reklámozásához, győződjön meg róla, hogy mindig megnöveli a cikkek hosszát. Érdemes leszögeznie néhányat, ami csak körülbelül 200 szó, és további részleteket találhat más 500 szóból álló cikkekben. Az ötlet itt a kulcsszavak mennyiségének és a hirdetési intenzitásnak a megváltoztatása.
Mivel biztos akar lenni abban, hogy a cikkei jól meg vannak írva, ha nem jó író, érdemes megvizsgálnia, hogy felvesz-e valakit, aki cikkeket írhat önnek. Szellemes és informatív cikkekkel kell rendelkeznie ahhoz, hogy megőrizze olvasói figyelmét, és ezt egy professzionális író képes lenne megtenni az Ön számára.
A cikkek népszerűsítését nem szabad elfelejteni, miután ennyi időt és energiát töltött azok megírásával! Tegye őket hírlevélbe az ügyfelek számára, és használja ki a cikkek tweetelésének előnyeit is (ne felejtse el a cikkre mutató linket!) Időről időre érdemes összekapcsolni cikkét a blogolással foglalkozó webhelyével.
A cikkek fejlesztésekor ügyeljen arra, hogy soha ne másoljon és illesszen be más webhelyről származó anyagokat. Ha talál egy tetszőleges kifejezést vagy szakaszt, akkor ezt fogalmazza meg úgy, hogy sajátjává váljon. A plagizálást lenézik, és tönkreteszi hitelességét, és rontja a képét.
Mint fent említettük, még a legjobb cikkek sem fognak hatni a társadalomra, ha senki sem olvassa. A cikkekhez azonban nem kell nehéz folyamatot találni. Kövesse az itt megadott tanácsokat, és azonnal megnő az ez iránti érdeklődés.